Contact

Heeft u vragen, wilt u meer informatie ontvangen of is er iets anders waar wij u bij kunnen helpen? Laat dan een bericht achter via het contactformulier of neem telefonisch contact op.

info@vitafy.nl

026 7410 410

FAQ

Wat is Vitafy?

Vitafy is een compleet leefstijlprogramma waar jij samen met een leefstijlcoach aan jouw thema gaat werken. We gaan op zoek naar jouw krachten en passie om je doel zo snel mogelijk te behalen.

Hoe log ik in?

Via de inlogpagina.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Om jou goed van dienst te zijn hebben we bepaalde gegevens van je nodig. Om helder te zijn over de gegevens die wij van jou bewaren hebben we een privacystatement gemaakt. Geen warrige taal of juridische termen, maar een simpele uitleg daar houden we van.

Hoe lang duurt Vitafy?

Het is leuk als jij je leefstijldoelen behaalt maar nog mooier als je dit resultaat behoudt. Dit is waar wij naar streven en daarom duurt het leefstijlprogramma 12 maanden.

Kan ik mijn eigen coach kiezen?

Ja, je krijgt eerst een coach aangewezen op basis van jouw thema. Mocht er geen klik zijn of je bent niet tevreden, stuur ons dan een bericht en wij koppelen je aan een andere coach.

Hoeveel kost Vitafy?

Zie hier het recente prijsplan.

Wat is het verschil tussen Basic en Premium?

In de Basic versie kan je gebruikmaken van de Vitafy tool. Je kan een doel en mijlpalen stellen maar ook inspiratie opdoen op jouw leefstijlthema. In de Premium versie sta je in contact met een leefstijlcoach en maak je samen een plan om jouw doel te realiseren. Meer inzicht krijgen in jouw gezondheid? Kies dan voor Premium want een Health Check is één van de onderdelen.

Hoe wordt mijn voortgang gemeten?

Je kan zelf je eigen voortgang meten via de coachtool. Vul zelf je einddoel en tussendoel in om gemotiveerd te blijven. Jouw coach kan jouw voortgang inzien en zo nodig extra motiveren.

Houdt de coach rekening met mijn agenda?

Het initiatief om een coach-afspraak te maken ligt bij jou. Dit heeft als voordeel dat jij bepaalt wanneer het coachgesprek plaatsvindt.

Hoe kan ik mijn abonnement upgraden naar Premium?

Via de Coachtool kan je een chatbericht sturen naar één van onze coaches. De coach stuurt je een link zodat je account naar Premium wordt gezet. Je kan gelijk een afspraak maken voor je eerste coachgesprek.

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

Nee, jouw contract eindigt na 12 maanden bij de Premium versie of na de proefperiode.

Hoe vind het contact plaats met mijn coach?

Het contact vind ‘op afstand plaats’. Dit betekent dat jullie via telefoon, mail, Facetime of chat contact met elkaar hebben.

Uit welke onderzoeken bestaat de Health Check?

De Health Check bestaat uit verschillende onderzoeken en duurt 40 minuten.

 

Waar vindt de Health Check plaats?

Er zijn 30 locaties in Nederland waar wij de Health Check uitvoeren.

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Via ons contactformulier.

info@activeliving.nl
026 – 7410410